آرژانتین ۲ـ افغانستان ۱؛ نشست خفیف افغانستان در برابر نایب‌قهرمان جهان

ترانه سپاهی

طرز پرس

28 سنبله 1403

97431041-f485-419d-8ca4-742594097737.jpg

تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و آرژانتین در یکی از بازی‌های جام جهانی فوتسال شام امروز «چهارشنبه، ۲۸ سنبله» به مصاف هم رفتند که این دیدار با شکست ۲ـ۱ افغانستان به پایان رسید.
طرز پرس: بازیکنان افغانستان که در هردو نیمه‌ سوار بر بازی بودند و حملات سنگینی را بر دروازه حریف وارد نمودند؛ ولی با بدشانسی تمام نتوانستد دروازه آرژانتین را بیشتر از یکبار باز نمایند‌. اما در مقابل، آرژانتین که یکی از غول‌های فوتسال خوانده شده و قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۶ و نایب‌قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۰ را در کارنامه دارد، در برابر شیران خراسان حرفی برای گفتن نداشته؛ ولی فقط با تفاوت یک گول توانست افغانستان را شکست بدهد. تک گول افغانستان را در این دیدار حسین محمدی به ثمر رساند. با وجودی باخت خفیف افغانستان در برابر آرژانتین؛ اما این بازی یکی از تاریخی‌‌ترین و بهترین نمایش‌های فوتسال‌بازان کشور خوانده می‌شود.
افغانستان با یک پیروزی و یک شکست از دو بازی انجام‌شده در گروه خودش سه امتیازی می‌باشد. قرار است تیم ملی فوتسال کشور در فرجامین بازی گروهی اش به مصاف اوکراین برود و‌ در صورت پیروزی به عنوان تیم دوم؛ ولی در صورت باخت به عنوان تیم سوم گروه‌اش به مرحله بعدی جام جهانی فوتسال تاشکند صعود خواهد کرد.