افغانستان ۶ آنگولیا ۴؛ هنرنمایی مقتدرانه‌ی شیران خراسان در جام جهانی فوتسال 

ترانه سپاهی

طرز پرس

25 سنبله 1403

0a41270b-6340-489b-83e7-f6048a5c8bde.jpeg

تیم ملی فوتسال کشور در نخستین دیدار خود در رقابت‌های جام جهانی فوتسال شام امروز «یکشنبه-۲۵ سنبله» با نتیجه‌ی پُر گول ۶ـ۴ تیم فوتسال آنگولیا را درهم کوبیده و سه امتیاز شیرین این بازی را از آنِ خود کرد.
نیمه‌ی اول بازی را افغانستان طوفانی و هجومی آغاز نمود و شیران خراسان در همان نیمه‌ی نخست تیر خلاص را بر پیکر نایب‌قهرمان آفریقا کوبیدند و این نیمه با نتیجه‌ی ۵ـ۲ به نفع ملی‌پوشان کشور به پایان رسید تا با خیال راحت به رختکن بروند.
اما این پایان ماجرا نبود و در نیمه‌ی دوم فوتسال‌بازان افغانستان بازی را به عقب کشیده و حالت تدافعی را به خود اختیار نمودند. آنگولایی‌ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، حملات شانرا بر دروازه افغانستان بیشتر نموده و دو گول خورده را جبران نمودند؛ اما در ثانیه‌های پایانی بازی افغانستان صاحبِ یک‌ پنالتی شد و رضا حسین‌پور گول ششم را از روی نقطه‌ی دوم پنالتی وارد دروازه حریف کر و‌ در نهایت بازی با نتیجه‌ی ۶-۴ به نفع افغانستان به پایان رسید تا ملی پوشان کشور در نخستین حضورشان در جام جهانی فوتسال، شروع طوفانی و مقتدرانه‌ی خویش را به رخ حریفان بکشند.
گول‌های افغانستان را در این دیدار اکبر کاظمی دو بار، امید قنبری، حسین محمدی، مهدی نوروزی و رضا حسین‌پور هرکدام یکبار وارد دروازه آنگولیا نمودند.
افغانستان در گروه C رقابت‌های جام جهانی فوتسال تاشکند حضور دارد و قرار است در دو بازی بعدی‌اش به مصاف غول‌های فوتسال جهان؛ یعنی آرژانتین و اوکراین برود.